Liikunta

Liikunnan aloittaminen

Reserviläisen on pidettävä yllä hyvää kuntoa, mikä mahdollistaa toimintakyvyn eri elämän tilanteissa. Perusmuotoista liikuntaa voi harrastaa paikasta riippumatta lenkkeilemällä ja hyödyntämällä julkisia liikuntapalveluita. Myös alueen lukuisat kuntosalit tarjoavat helpon pääsyn liikunnan pariin.

MPK

Maanpuolustuskoulutuksen (MPK) kurssitarjonnasta ja Reserviläisurheiluliiton tarjonnasta löydät sotilasurheiluun räätälöityjä kursseja.

Tutustu MPK:n koulutustarjontaan  ja Reserviläisurheiluliiton kilpailukalenteriin.

Woimaa Keravan Reserviläisille!

Keravalainen Crossfit Woima tarjoaa Keravan Reserviläisille 10 prosentin viranomaisalennuksen On Ramp -kursseista, kuukausimaksuista ja räätälöidyistä tunneista. Hyödynnä jäsenetusi ja laita itsesi sotilaalliseen kuntoon. Ilmoittaudu treenaajaksi sähköpostilla info@crossfitwoima.com. Ilmoita viestissä, että olet Keravan Reserviläisyhdistysten jäsen ja jäsennumerosi.

Kamppailemalla kuntoon!

Keravalainen Ahjo Training Center tarjoaa Keravan Reserviläisille 10 prosentin viranomaisalennuksen harjoittelusta kamppailu- ja itsepuolustuslajeissa. Voit aloittaa matalalla kynnyksellä kuntonyrkkeilystä ja edetä haluamllasi tavalla eri lajien pariin. Riippumatta siitä, minkä lajin valitset, niin pääset takuuvarmasti hyvän kuntoon säännöllisellä harjoittelulla. Ilmoittaudu kamppailijaksi sähköpostilla info@ahjotrainingcenter.fi. Ilmoita viestissä, että olet Keravan Reserviläisyhdistysten jäsen ja jäsennumerosi.

Mukaan yhteistyökumppaniksi?

Keravan Reserviläiset tekee aktiivisesti yhteistyötä paikallisten liikuntapalveluita tarjoavien yritysten ja yhdistysten kanssa. Jos kiinnostuit yhteistyöstä tai sponsoroinnista, ota yhteyttä info@keravanreservilaiset.fi

Jäsenyyttä vailla?

Jos et ole vielä Reserviläisliiton jäsen, liity mukaan tästä.